Generalforsamling 25. februar 2020

Indkaldelse til                                                                                                                               GENERALFORSAMLING                                                                                                            tirsdag den 25. februar 2020 kl. 19.30                                                                     i foreningens mødelokale Industrivej 4, Brædstrup

1. Valg af dirigent.
  2. Formandens beretning.
  3. Regnskab ved kassereren.
  4. Valg ifølge vedtægterne.                                                                                                                   Valg af kasserer og 2 bestyrelsesmedlemmer:                                                                             Niels Holtegaard, Hans Rasmus Hansen og Carsten Kildevang

2 suppleanter: Hanna Sømod og Nadir Bajramovic                                                                                                                                                                                                                                   2 revisorer
                                                                                                                                                                            1 revisor suppleant
  5. Næste års aktiviteter
  6. Prioritering af næste års aktiviteter
  7. Indkomne forslag (skal være formanden i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen)
  8. Fastsættelse af næste års kontingent
  9. Eventuelt                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Husk venligst kontingentbetaling inden generalforsamlingen, se nærmere under Medlemskab
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.