Generalforsamling 26. februar 2019

Indkaldelse til                                                                                                                               GENERALFORSAMLING                                                                                                            tirsdag den 26. februar 2019 kl. 19.30                                                                                      i foreningens mødelokale Industrivej 4, Brædstrup

2. Formandens beretning
  3. Regnskab ved kassereren
  4. Valg ifølge vedtægterne                                                                                                                            Mogens Meldgård: modtager genvalg                                                                                            Kurt Jensen: modtager ikke genvalg                                                                                              2 suppleanter                                                                                                                                      2 revisorer                                                                                                                                            1 revisor suppleant
  5. Næste års aktiviteter
  6. Prioritering af næste års aktiviteter
  8. Fastsættelse af næste års kontingent
  9. Eventuelt                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Husk venligst kontingentbetaling inden generalforsamlingen, se nærmere under Medlemskab
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.