GENERALFORSAMLING 22. februar 2022 !

Indkaldelse til                                                                                                                               GENERALFORSAMLING                                                                                                            tirsdag den 22. februar 2022 kl. 19.30                                                                     i foreningens mødelokale Industrivej 4, Brædstrup

1. Valg af dirigent.
  2. Formandens beretning.
  3. Regnskab ved kassereren.
  4. Valg ifølge vedtægterne.                                                                                                                   Valg af Kasserer og 2 bestyrelsesmedlemmer:                                                                            Niels Holtegaard, Hans Rasmus Hansen og Carsten Kildevang.
          Alle modtager genvalg
          2 suppleanter:
                 Lars Krogh og Nadir Bajramovic: Begge modtager genvalg                                              2 revisorer                                                                                                                                           1 revisor suppleant
  5. Næste års aktiviteter
  6. Prioritering af næste års aktiviteter
  8. Fastsættelse af næste års kontingent
  9. Eventuelt
    Forslag til behandling skal være formanden i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen
    For de der endnu ikke har betalt kontingent husk venligst dette inden generalforsamlingen, se nærmere under Medlemskab
Dette indlæg blev udgivet i Generalforsamling. Bogmærk permalinket.